Відгуки про компанію Інтернет-магазин Vitrina Shop
- Тетяна К.Угода на маркетплейсі Prom.ua
Обслуговування в цьому магазині, супер. Продавець дуже вічливий, та постійно на зв‘язку. Рекомендую🌺
- Коментар продавця
Спасибі велике Вам Тетяна за відгук!
- Коментар продавця
- Анна-Марія Ш.Угода на маркетплейсі Prom.ua
Оплатила товар. Відписали ,Товару потрібного кольору не було в наявності, оскільки вже було оплачено, то вирішила погодитись на інший колір, бо продавці шукали товар і пробували догодити.
Але тут вони відправили на добу довше обіцяного. При чому на початку спілкування я попередила на який день/ранок потрібен товар і. В яке місто!!!(я не знала з якого міста мають відправити)і тут Вони бачать що нп рахує доставку з дніпра до львова на день концерту запізноо і кажуть, що таки може встигне швидше ніж пише, щоб я чекала . І я чекала. Пізно вночі побігла шукати товар по ринках. Товар приїхав таки запізно,відповідно я вже відмовилась забирати його з нп. На що отримала багато негативної переписки з хамовитим продавцем: мов я сама винна що зразу не зробила переадресацію або що то я мала скасувати доставку зраазу (хоч казали чекати), що це я не такі дні доставки їм назвала, от вони і відправили(хоч є все в переписці) і що я зробила їм проблему,що обрала пром Оплату і тд
А виявилось, що це так виписували бо хотіли добитись щоб оплатила вартість доставки нп.
І доставка тут не проблема.я це ітак зробила.. загалом:
- Не було товару;
-запізно відправили
-хамовито переписувались
(Якщо вам замовлення нетермінові то можливо продавець вам догодить)- Коментар продавця
Покупець не звертає уваги на те, що він замовляє і на ту інформацію яка є на сайті, а винен, звісно виключно продавець! Мабуть через за те що намагався догодити клієнту. На сайті чітко вказано розміри які є, але продавець замовив та сплатив не той розмір, що йому треба, а той що йому заманулося. Хоча на сайті також є попередження, щодо того, щоб не сплачували до тих пір, поки продавець не підтвердить наявність потрібного розміру і що товар дійсно підходить клієнту. А хамство виявляється це те, що запитали чому відразу не повідомили, що не влаштує прибуття ( ми б могли відразу повернути посилку), а дочекалися поки товар приїде, а далі зробили ще переадресацію на інше відділення. Звісно, покупець вважає, що це нормально - хай продавець дурень платить за все. Продавець стосовно терміну доставки - може тільки орієнтовно інформувати покупця і не несе відповідальності за перевізника. Зі своєї сторони - коли тільки побачили розрахунковий термін доставки - відразу повідомили, але ж пані Анна не сказала, що її це не влаштовує і що вона відмовляється. А пересилку дійсно має сплачувати покупець. А по факту виходить, що ми втратили купу часу щоб догодити і знайти потрібний розмір, отримали збитки на пересилання товару та ще оцей несправедливий відгук, який не відповідає дійсності. Бо не товару не було, а клієнт не дивиться і не читає інформацію і навіть не уточнює нічого перед тим як сплатити.
- Коментар продавця
- Любов К.Угода на маркетплейсі Prom.ua
- Светлана П.Угода на маркетплейсі Prom.ua
- Марина З.Угода на маркетплейсі Prom.ua
Больше болтовни продавца, чем желаемого результата. Качество колготок ФЕННА - растягиваются и скатываются после 1го сезона, не соответствуют заявленному продавцом. Получила колготки ФЕННА, сравнила со своими предыдущими, даже не распаковывала их - продавец отказалась их менять, мол, колготы и т.п. возврату и обмену не подлежат. Однако всё же спросила у меня, почему же я при осмотре на почте их не вернула ? -Тусклое освещение на почте! Так всё же колготы подлежат обмену !!! Но только если их вернуть сразу после осмотра на почте !!! По -людски продавец не умеет решить ситуацию, зато очень много болтает, возможно, и лапшу на уши вешает. Прошлый раз брала качественные колготы Гатта у другого продавца с Прома без всяких проблем. А колготы Фенна можно и в обычно магазине за 170 грн купить, а не за 264, как здесь !
- Коментар продавця
Відгук не відповідає дійсності, клієнтка Марина Зайцева хотіла повернути товар, який не підлягає поверненню через те, що вона особисто наполягла на великому розмірі, який їй звісно виявився надто великий, бо вона не послухала та проігнорувала поради продавця. А потім захотіла обміняти на менші колготи. Колготи поверненню не підлягають, а байки стосовно того, що погана якість та те, що вона їх не міряла - вигадка та брехня. Фото товару, опис, повна інформація були надані клієнту. А основне те, що замовлення оформлене через промоплату в неї була можливість не отримувати посилку, якщо її щось не влаштувало при візуальному огляді товару на пошті і ніяких би питань не було!. Але посилка була - забрана, а далі після того, як вона приміряла колготи, виявила, що вони великі - захотіла обміняти на менші на ті, що їй радили спочатку, але ми не маємо права приймати колготки на обмін, бо товар не підлягає обміну та поверненню. Шановні клієнти дуже просимо бути відповідальними при замовленні товару, ми завжди раді надати вам консультацію та допомогу, порекомендувати найкращий варіант саме для вас! Давайте поважати один одного, та цінувати свій та чужий час! Дуже радісно та приємно, що в основному у нас позитивні, приємні та відповідальні покупці, це основне в нашій роботі!!!
- Коментар продавця
- Євгенія К.Угода на маркетплейсі Prom.ua
- Євгенія К.Угода на маркетплейсі Prom.ua
- Людмила Ф.Угода на маркетплейсі Prom.ua
- Радионова М.Угода на маркетплейсі Prom.ua
Чудовий продавець!!! Допомогли підібрати розмір, вчасно відправили, мені терміново треба було!!! Виручили просто клас!!
- Ирина П.Угода на маркетплейсі Prom.ua